Innebygd rasist

Svart humor. -For 4 år sia kom det en utlending på døra og pissa inn i brevsprekken. Når jeg ban dra ett vist sted kalte`n meg for rasist og pissa meg midt i tryne. Så kom naboene ut og "Heia heia, jævla rasist. Banken opp!" og så slo`n meg ned med baltre, voldtok kona mi rundstjælte kåken, sier "Åge".

-Når jeg kom på jobb neste dag ungikk kollegene meg og kalte meg niggerhater bak ryggen min. De mente att det var rasistisk motivert av meg å ikke donere hele lønna mi til u-hjelp. At bare Ku Klux Kla folk som meg ikke tar opp lån for å hjelpe fattige barn i Afrika.

-Det spiller ingen rolle hva jeg gjør for å bedre rykte mitt. De ser bare en Afrika hater uansett. Jeg sa ha en fin dag til en mørkhudet dame i oppgangen. "Det sier du bare for å gi inntrykk att du bryr deg. Jævla rassist!"

-Etter 4 år har jeg innsett att jeg må bare finne meg i å være en utvendig rasist. Derfor har jeg begynt å spille med. Jævla svartskalle, sier jeg bare når jeg ser dem. Da lar de meg være i fred. Av en eller annen grunn virker det beroligende på dem att jeg fyller rasehater rolen min. De blir helt føkka i hue hvis jeg hyggelig. Det blir helt kræsj, asså. Fullstendig systemsvikt. Det var det jeg skulle gjort for 4 år siden, dratt ned buksa og driti på`n, så hadde jeg sluppet alt detta pisset.

Foto wj:b