0 terrorister i Sogndalstrand natt til lørdag


Det ble en stille natt for H-Melk patruljen, eller natteravnene. -Det var noen fulle ungdommer, litt knuffing og skrik og skrål og sånt, men ellers stille, sier informasjonsansvarlig og pressetalsmann for Night Raven International avd Sogndalstrand Åge Fjøsheim.

Som pappa og skiftleder på Tore Meierier får han sett mye på nyhetene og er godt oppdatert på trusselsituasjonen i verden. Derfor mener han at det er viktig at de voksne er der før det skjer, sånn at de også dør i hopetall skulle helvete være løs.

-Jeg skulle gjerne slippe å jobbe skift. Skulle gjerne slippe unger og mas og hele sulamitten. Det har blitt så &$%#* mye styr med skole og fritidsaktiviteter og mobiltelefoner og prestasjonspress og merkeklær at jeg ser på selvmordsbombere som forløsende. Gi meg en verdig avslutning.

-Piller jeg meg i hjel må de bære på skammen, men går jeg i en bombe blir jeg en helt for unga.

Foto Nils Jacobsen