7.8 milliarder fulgte ikke Manshaus's forklaring i retten

Manshaus prøver å få strengere straff for å veie opp for de to pensjonistene som stoppet drapsorgien hans og banket driten ut av ham. Slik kan han fremstå farligere enn han var. Ingen lett oppgave når han ser ut som en kylling.

TV7s reporter Bernt Larsen har fulgt saken ett kvarters tid, -Philip Manshaus har ett gammeldags kvinnesyn, men for meg ser han ut som en fitte... når jeg får tenkt meg litt om... han minner mer om en sinna utstillingsdukke.

-Hitler snur seg neppe i graven over dette. Eller kanskje det er akkurat det han gjør, siden det er så håpløst dårlig. Okay... grav og grav. Altså, Hitler i tusen biter. Alt kan gå i tusen biter... som den  Björn Afzelius sangen... nei.

-Rød løper rettssaker er ikke noe for meg, jeg må tilbake til kaos journalistikken.


Foto pennyYs