NRK flytter inn i bruktbilbutikk på Ensjø

 Lover å bygge nytt


-Må bare rydde unna alt skrotet først og øke tv lisensen med 20 milliarder, hvis ikke alle ansatte vinner førstepremien i Lotto og donerer den til arbeidsgiveren, men det er vel lite trolig tolker vi NRK Sporten riktig, sier Gunnar Ås som har litt problemer med å forklare hva han egentlig driver med på Marienlyst.

-Det blir ikke enklere på Ensjø. Ett av hovedargumentene for å flytte var å bli kvitt alle gangene. Det er så lett å miste oversikten. Sånt stortrives sånne som meg i, sånne som ikke har så mye å fare med, men som allikevel har fast ansettelse.

-Jeg foreslo å starte intern utleie av elsparkesykler i fjor. Det var første gangen jeg sa noe, ellers har jeg vært han stille i 30 år som ingen la merke til fordi alle er så selvopptatt. Ja, sånn gikk no dagan. 

-Jeg håpa at jeg skulle rekke gå av med pensjon før flyttinga, men nå ser det ut til att jeg blir avslørt isteden. Faan asså...  


Foto Dmitriy