Navn i skyggene

Nattavisen. Hva går jobben din ut på?
- Skvise mest mulig ut av de ansatte. 


Hva driver deg?
- Jeg vil bli mer styrtrik. 

Får du aldri nok?
-Nei. Jeg må ha mer, mer, mer, mer, mer, MER! Skjønner du?!

Nei... Hvor mye koster det å bli rik?
- Fire, fem ekteskap.


Er det vært prisen?
-Ja.


Hva sier fastlegen din om livstilen?
- Han tør ikke si noe.


Noen fremtidsplaner?
- Forbes 400, blandt de 10 øverste.


Hvordan har du tenkt å få til det?
- Jeg er midtveis i det trettende ekteskapet. 


Er det ikke bedre med 3 barn og rekkehus?
- Nei, det er ikke plass til andre i mitt liv. 


Hvilke bøker har du på nattbordet?
- Mein kampf, kortversjonen til Hitler.


Hva er din beste egenskap?
- Drive andre mennesker til vannvid. 


Noen siste tanker før interjuet er over?
- Sekretæren min fakturerer regningen til desken, hvis de ikke betaler innen deadline raider jeg hele A-pressen og tvangsavikler Dagsavisen.  


Foto OceanCreep