Få bransjer er så voldtektsutsatt som politikken

-Jeg tar alltid med meg pepperspray på debattene i
Ungdomspartiet, sier Caroline. 
Verdirengjøring. -Hvorfor tror du alle partiene har eget ungdomsparti? De er ikke gamle nok til å stemme. Hallo? Det er en rekruterings- arena for gamle grisepolitikere. Selv ikke kirken hadde en egen menighet for unge prester. Så tydelig turte de ikke å gjøre det. Og nå vil de senke stemmealderen, fy faan sier Caroline i Unge Annonym.

-Voksen partiet vet hvem jeg er. Før de dekker over utsagnene mine og struper karriere min ønsker jeg bare å si att alle som går inn i politikken gjør det fordi det er ingen andre som vil leke med dem. Politikk i tenårene er som han som blir valgt sist i gym. Det ække kult. Og når de folka blir vokse... da skal de ta igjen - ikke rart det blir mye @#%*& spør du meg.

Foto angermann