Pulte 270 gutter på Hafjell. Anmeldte siste for voldtekt.

Halvtekt. -Jeg klarte ikke å se meg selv i speilet lenger og ryktene gikk. Frøken Thailand, rundmadrassen, Hafjellhora... jeg trengte en voldtekt, sier Alexandra fra Bærum.

-Jeg var i tvil om jeg skulle ligge med ham før eller etter jeg gikk til politiet. Han er  dritdeilig, men han er så bråkjekk og så harn dame, så jeg tenkte kansje det var større sjans for at han ville ligge med meg hvis han ble syka ned av politiet først. Sånn "tenker på deg knull".

-Det ble til att jeg lå med ham før, under og etter rettsaken. Og nå knuller vi som faan i møterommet på fengslet. Han er så hot som fange og han ofrer alt for meg. Så lenge jeg gir ham masse fitte gir han blanke i att han sitter inne. Han skal jeg definitivt ha på si når jeg gifter meg.

Foto Palliativo