Kjendis snakker åpent ut om svette føtter og tarmgass

Legger ut om fysiske sykdommer. -Jeg tok en kaffe på Torgalmenningen i Bergen og syntes nå det luktet vel stram fisk fra fiskeselgerne på Brygga. Selger de gammal fisk nå? Er det hungersnød? Nei, det var jeg som hadde spydd på fisken i forrige uke. De har ikke klart å få vekk lukta ennå. Ka har jeg putta i meg?

-Senere den dagen gikk det opp for meg. Kansje det ikke bare er ka jeg putter i meg som er problemet. Kansje det også er ka jeg putter ut av meg. Ka som kommer ut av de andre hola mine.

-Da gikk jeg på apoteket og kjøpte en syretester og fant ut at smygerane mine er direkte farlig for folk. Apparatet slutta å virke! Det gikk i stykker!

-Så nå går jeg med en beholder bak som fanger opp farlig bunnfall. En gang i uka må jeg opp til Aurskog og tømme den i fjell lageret for atom avfall. Og jeg har ikke eingong nevnt føttan mine.

Photo Nina Aldin Thune