Skulle bare tisse ut av vinduet, mistet jobben


-Jeg var så stressa at jeg la ikke merke til at tåka hadde lettet. Hvis ikke hadde jeg ikke lent meg ut og tisset på den Belgiske statsministeren. Selv om jeg jobber som assistent kunne vel noen fortalt meg at vi fikk statsbesøk?! spør Hanne opprørt.

Å jobbe i utlandet kan være krevende for en som er oppvokst i ei lita bygd på på Vestlandet. -Der jeg kommer fra tisser vi ut av vinduet hele tiden, det hender vi bæsjer ut av vinduet også, særlig når vi har gjester, ellers så bæsjer vi i hagen.

-At jeg kom fra en fattig familie skulle lissom ikke ha noe å si da, men når du kommer til stykke vil de ha folk som har råd til rørbæsj. Jeg er lissom ikke bra nok, siden jeg gjør som dyra. En ku får bedre behandling i det landet her enn det jeg får. Når sist hørte du om en ku som mistet jobben?


Foto Pexels