Synger på hamburger norsk

-Hvis jeg skal skille meg ut blant de som skiller seg ut, må jeg slutte å prøve så hardt. Jeg er den jeg er, jeg er underholdningsavhengig, jeg går på amerikansk populærkultur og jeg klarer ikke slutte, sier Ole fra Stavangertraktene.

-Jeg bruker ikke bokmål lenger. Og kebabnorsk? Nei, det blir bare tull. Jeg er for dritings hver gang jeg er innom. Hjernen er ikke i læremodus på vei hjem fra byn. Jeg snakker hamburgernorsk.

-Si hva du vil, men det er litt cheese. Jeg blir streama sykt mye etter at jeg åpna opp om hamburgernorsken. Det er skikkelig cheese.

-Jeg er den nye bitchen i bransjen, han som alle snakker om. Han som klarer å finne egne veier i mylderet av veivalg. Ved å bare sette seg ned. Det er litt cheese, det er det as. 

Men det er bare å innse, jeg er hjernevaska, kommer ikke no nytt fra denne kanten. Problemet med nye veier er at noen har lagt de, de er ikke nye, de er bare glemt, Statens Vegvesen har vært der.