White Box Teater viste oppholdsstedet til hjemløs - takknemlig for oppmerksomheten!

Den beryktede kvinnen lot seg villig fotografere utenfor Hjemmefrontsmuseet, hvor hun tilbringer det meste av tiden. -Jeg føler meg hjemme her, men når det stenger må jeg gå og da går jeg siden jeg ikke har noe sted å gå til.

-Så livet mitt er snudd på hode. Jeg er hjemme om dagen og ute om natten... jeg lever som ett dyr. Ett pelsdyr. Livsstilen min ligner såpass på motstandsmennene under krigen at museet leier meg ut som nattguide til ivrige museumsgjester. Jeg tjener akkurat nok til å ikke få meg mitt eget sted.

Derfor drikker jeg i stedet, jeg klarer ikke å vinne kapitalkrigen aleine, men nå som White Box kaster seg inn i krigen øyner jeg ett håp om en gang å få mitt eget hjem, med hjelp fra de allierte.

Foto Dagmar