Boikotter Fotball-VM i Qatar når vi ikke kvalifiserer oss

6.500 gjestearbeidere døde for ingenting SURPUMPER!

-Jeg har aldri spilt på lik, men jeg er glad jeg slipper. Dvs, det kan hende det har gått med noen bygningsarbeidere på de stadionene jeg spiller på, det har jeg aldri tenkt på før, sier en av landslagsspillerne i den norske troppen.


-Jeg skjønner de norske klubbene godt. De er for dårlige til å få spillerne på landslaget, har ikke sjans i Europa og så fort de får en spiller som kan få til noe så selger de'n. Ikke rart de tar gjestearbeidernes parti i Qatar, de ser seg selv i speilet. 


Hvor mange nordmenn har ødelagt seg for å produsere ett landslag? Hvor mange kneskåler har ryki? Det har vi ikke noe statistikk på fordi sånt snakker vi ikke om, men det gjør den i Qatar, før de har begynt å spille til og med. Vi har mye å lære av det muslimske landet.