Blir mye pølser nå


Liam driver med noe datagreier og har ikke merket mye til koronaen. -Jeg sitter bare foran dataen allikevel. Jobb og fritid går i ett. Kan ikke si jeg savner tia før koronaen. Den gamle laptoppen var bare håpløst treig.

Men Liam holder seg ikke for seg selv pga smittevernreglene. -Folk holder en viss avstand til meg, jeg går med kniv og da blir det annerledes å ha nære venner. Nærhet er i det hele tatt ganske komplisert. Hvis jeg skal ta en kaffe med en dame må jeg først spørre om hun har skuddsikker vest.

-Jeg har ikke møtt noen ennå som er komfortabel med å bli plaffa ned i kantina. Jeg vet at jeg utsetter andre for risiko bare ved å være her, men jeg trenger vitner hvis de kommer for å drepe meg. Det er en krevende balansegang, sier Liam som advarer mot å gamble med kryptovaluta.