-Føler lissom ikke at politikk er helt min greie

Tenårings verdier. -Hvis du ser på de guttene som driver med det så er ikke det de typene jeg trakter etter. Vi har lissom ikke så mye til felles. De liker så fjern musikk, følger ikke med på hva som skjer. Går ikke ut. Så kravler dem hele tia om sånne kjedelige ting. Jeg er ikke interisert i eldreomsorg og fengselsvesen. Jeg er interessert i gutter som holder seg unna sånt, sier Rebecca.

Hver gang jeg treffer guttepolitikerne skal de alltid møtes på sånne kjedelige steder som parker og sånt og stå på podier og snakke til en hel haug a folk. Det er så slitsomt. De skal alltid se så stort på det. Kan de ikke bare sitte ned å lytte for en gangs skyld? Eller danse? Ikke dra inn en masse folk i samtalen som jeg ikke kjenner. Det blir så kunstig lissom. Så har de slappe magemuskler.

Foto DODO