Vil du ha isklump i hue eller bil i magen

Valgets kval. -Vi kunne jo fjerna istappene fra hustakene, men det er så mye enklere å sette opp noen skilt. Av en eller annen merkelig grunn er det greit da. Når fotgjengere blir gjort oppmerksom på att de kan bli drept blir de lettere å ha med å gjøre. Det er lissom greit da.

-Jeg ville jo lissom tro att det var bedre å fjerne faren og droppe skiltet, så jeg fremmet ett forslag om fjerne både skiltet og rasfaren. Når jeg fant ut at da måtte eventuelt jeg gjøre det stemte jeg imot meg selv. Utsette meg for fare for å unngå fare blir som å flytte til Pakistan for å unngå innvandere. Hva skjer lissom. Dessuten har jeg arbeidsskrekk. Nei, sikkerheten min for noen andre ta seg av. Jeg blir inne.

-Hvis jeg måtte velge hadde jeg ikke tatt noen av alternativene. Få en diger istap i hue er en kjip måte å gå på. Ække mye offret seg for konge og fedreland over den. Påkjørt er det heller ingen som bryr seg om lenger. Valget hadde nok blitt drept av en selvmordsbomber. Blir litt mer action da. Hva som får dem til å tro att vi er redd dem ække godt å si. Men at de er gode på show, det skal dem ha.

Foto Bjørn Erik Pedersen