Kjøpte julegavene på Uff, friga midler til kokain

Dyr hobby. -Det koster å være kar, iallefall den karen her. Hjelper ikke mye å håve inn penger når man trøkker dem oppi nesa. Det er som ett hvitt hull. Det blir aldri fullt.

-Pulvervarer var noe jeg holdt meg langt borte fra i oppveksten. Kunne aldri falt meg inn å begynne med mel. Jeg prøvde rikitg nok luktesalt en gang, men ble skremt for livet. Dvs til jeg kom inn i finansmiljøet. Att gutta var så opptatt av hvitevarer var nytt for meg. Jeg trodde alltid de så på det som kjerring arbeid siden de aldri var hjemme, men nei da, bake skal de - oppe i nesa. Fy faan da man, skal du ikke la det heve seg og steike det i ovenen før du putter det i deg? Og hvorfor spiser du med nesa? Så naiv var jeg, så naiv er familien min enda.

-Vi sees kjære. Jeg handler julegavene i London etter konferansen.., særlig.



Foto naiserie