Norsk Pakistaner fikk endelig jobb etter 24 års jobbsøking

På tide. -Jeg fikk napp hos Advokat Ali på Grønland. Jobben min er å saksøke hvite nordmenn og det er en jobb jeg føler att jeg kan mestre etter 7 års utdannelse og 24års søknadskriving.

-Jeg hadde ikke huden i orden. "Sorry, du er for brun. Vi ansetter ikke ikke-hvite i det miljøet her", "Huden din tilfredstiller ikke våre krav", "Huden min er helt fin den, den tåler til og mer mer sol enn din." "Hjelper ikke". Etter å ha sett hvordan det gikk med Michael Jackson er jeg glad for att jeg ikke la meg under kniven.

-Jeg får prosenter av beløpene jeg driver inn, plus street cred. Å knuse advokat firmaer som tidligere ikke ville ansette meg gir meg mest tilfredstillelse. Det er drivkraften min. Klientene driter jeg i.


Foto publik15