Utsteder borgerbot til T-banen

Tidskontroll. -Nå er jeg lei av att disse folka slipper unnå alle forsinkelsene samtidig som de slår hardt ned på enkeltpersoner som glemmer å betale. Derfor har jeg tatt deres eget eksempel til følge og sendt ut ett squad bestående av barske karer som kan banke driten ut av dem som ikke vetar forsinkelses boten på stedet.

-Det ække så jævla fett å reise på den banen her. Vi snakker ikke en gondolbane i alpene. Det er ett jævla tarmslynge system under jorda. T-banen kan godt vite att det tar to å reise og att min tid er minst like verdifull. Den er faktisk mer verdt enn billettprisen. Jeg har holdt min del av reiseavtalen hver eneste gang. Jeg har aldri vært forsinket. Ikke en gang har T-banen måtte vente på meg. Ikke en gang! Og det er fordi jeg holder tia. Nå er det på tide at T-banen gjør det samme, hvis ikke blir det 750 kr i gebyr - hver jævla gang!

Foto TOMOYOSHI