Tar oksehormoner mot nakkesmerter

Bulldog masasje. -Jeg satt hele dagen foran tastaturet så det måtte noe med futt i for å få igang hormonsirkulasjonen. Jeg har jo helt mista evnen til å bevege meg. Problemet begynte når jeg skulle hjem fra jobben etter 7 timer overtid hver dag hele uka, måned etter måned. Jeg datt ned på gulvet og ble liggende. Jeg huska ikke hvordan jeg gikk. Alt som sto i hue mitt var powerpoint og kaffe.

-Der lo jeg da til innbruddsalarmen gikk. Sensoren må ha reagert på varmen som ble utskilt fra kroppen min for jeg klarte faan ikke bevege meg. Vaktene fikk seg en god latter når de kom. "Har du falt og slått deg?". Jeg vet ikke hva det skyltes, men det er ett eller annet med vektere som gjør at når de først får tak i en tyv så skal de gin juling. Jeg forklarte att jeg jobbe her. "Hah! Du? De annsetter ikke krøplinger i det datafirmaet her". Så satt dem igang. 2 timer senere kunne jeg iafall ikke gå. Heldigvis kom de noen andre vektere og stoppet de første vekterne. Så begynte de å slåss. Da kom politiet.

-Ifølge legene spilte det ikke noen rolle om jeg fikk juling fordi jeg var så ødelagt fra før. Nå blir jeg liggende stille dagen lang i månedsvis og se på tv mens kroppen rehabiliterer skadene etter å sittet dagen lang i månedsvis. Men det tar jeg ikke så tungt. Det eneste jeg vil her i livet er å se på tv og så lenge jeg kan gjøre det er jeg fornøyd. Det var derfor jeg taklet all overtiden foran pc-skjermen. Jeg så på det som dårlig ettermidags tv, men det sier jeg ikke til noen.

 -Jeg håper jeg holder til neste fotball vm.

Foto me and the sysop